Ridpass Fire 21/5


Ja som sagt red jag båda två igår och nu tänkte jag berätta om ridpasset med Fire.

Fire var jätte fin han var mjuk och så men han ville inte riktigt gå i den formen jag ville ha honnom i. Ja jag ville ha honnom i en lägre form så att han kunde slappna av lite och så men i början tyckte han mest att det var lite konstigt när ett hinder med plast mur blåste upp. Ja svårt att förklara. Men i alla fall blev han super fin i slutet och sökte sig ned jätte bra så jag är jätte nöjd över honom.

Bjuder på lite bilder från när fire gått på bete. Ja de blir invanda nu och står nu ett tag in på dagen och sen så skall de få gå hela dagarna.


Fire och hans hagkompis Nero

Fire söötnosen:)

Kram

Kommentera!<3
Postat av: Elvskogsmuppen

Stolt fotograf!

2011-05-22 @ 16:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0