Ridpass Shadow 12/5!


Igå red jag Shadow i ridhuset. Jag tränade för Isabelle och det gick JÄTTE bra! :)

Shadow var verkligen jätte fin och mjuk i formen och JÄTTE pigg och glad. Vi ränade på LA:1 delar eftersom Jennifer skall tävla Fire på det på söndag. Så då tränade jag och Shadow på det också. Han var verkligen jätte fin när vi tränade på allt. Sen i slutet red jag igenom programet och han gjorde nästan allt jätte fint. Det enda var att han gjorde inslag i den ökade skritten (vilket bara visar att han är pigg). Annnars gjorde han allt verkligen jätte fint. Den ökade traven var kanon, sjänkelvikningarna var jätte fina och allopen var jätte fin. Jag är verkligen super nöjd med honnom! :)


Love u! <3



Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0