Skolan nu!

Nu skall vi dra till skolan, har ganska mycket att göra nu de sista dagarna och därav den låga uppdateringen igår. Ja vi båda pluggade nästintill hela dagen så ja vi hittade tyvärr inget rum för bloggandet men snart börjar vårt "sommarlov" ja vi kommer typ inte göra något vättigt efter onsdag känns det som, efter onsdag är det ju ledigt torsdag - måndag och sedan är det bara en utflykt en idrottsdag och en städdag sedan skolavslutning:) Så man kan säga att vi har det ganska lugnt framför oss så ja då kan vi ju blogga nästan hur mycket som hällst:)

Ja nu skall vi som sagt dra till skolan, jag skall lämna in ett steg och redovisa ett:) Sedan har jag lite som måste bli klart tills imorgon som jag skall jobba med.

Bjuder på denna bilden, är det någon som saknar det gråa och trista vädret? Men Fire e så gullig på denna bild tycker jag<3

Kram

Kommentera!<3
Postat av: -

Okej, jag tror jag blir klar senast på onsdag... Blir det bra?

Kram<33

2011-05-30 @ 07:57:23
URL: http://endiktaresliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0