Sökes!

Jag vill gärna ha ett sadelskåp så jag skall försöka övertala dem att köpa ett, så jag tänkte att det kanske går lättare om jag hittar ett begangnat billigare. Så om ni vet nått så skulle det vara kanon om ni komenterade!  å jag hoppas ni vet något.

Jag skulle tycka att dety var kanon att kunna ha allt i ett och samma skp istället för överallt i bilen. Vår bil blir verkligen propful när vi åker och tävlar. Det kan bero på att vi tar med massa saker som det sedan visas att vi inte andväner oss av. Haha, man veet ju inte vad som kan behövas. På förra tävlingen tog vi till och med med regn jackor, regntäcke m.m eftersom det ev. skulle bli regn. Fas t solen sken hela dagen så det var lite onödigt! Men om vi inte hade tagit med regnkläder hade de säkert börjat regna. Men då skulle man ju kunna ha allt som hästen skall ha i sadelskåpet och allt till ryttaren i bilen. SÅ tipsa om ni vet nåt! :)
 




Detta e en modell, finns MASSA!


Kommentera!<3
Postat av: NellieB

Har ingen sån men MÅSTE köpa. De e grymma att ha me på meeting å så.



Såg att mina twins ville komma hit i sommar. Klart ni får. Har pratat me mami å papi. När tänkte ni e så fall? Så d inte krockar me tävling elr så.

2011-05-09 @ 22:01:05
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0