Stallet nu!

Nu skall vi dra till stallet, vi skall i alla fall träna idag och eftersom det är tävling på söndag skall jag nig rida igenom programmet och lite sånt. Ja sedan skall jag nog börja träna på lite La delar eftersom jag snart skall tävla det, jag skall inte tävla särskilt högt men Lätt a1 är nu på schemat. Det som ingår i det är ryggning, fattning från skritt, skänkelvikning förvänd galopp och galoppvolt på 10 meter.

Ja så det blir nog lite träning på det, ja det skall i alla fall vara roligt att träna igen:) Ja vår tränare var sjuk förra veckan och då blev det ingen träning men nu är hon frisk och då blir det träning :D

Nu skall vi i alla fall dra och ni har rolig läsning att se fram emot kan jag ju säga:)


Kram


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0