Stallet nu! :)

Nu skall vi åka till stallet och träna! :) Vi skall träna för Isabelle och hoppas att det skall gå bra.

Jag skall rida Shadow som var Såååååååååååå himla fin i tisdags så vi får hoppas att han är det idag också. Vi kommer nog ligga lite i "andra hand" eftersom Fire och Jennifer skall tävla på söndag. Men det går nog bra i alla fall. Jag hoppas verkligen att det går bra. Det är ju så himla roligt när det går bra. :) Sen tycker Isabelle att det är kul eftersom hon hadde Shadow innan vi köpte honnom.

Sen ska ev jag eller Jennifer rida Don åt mamma, men hon kan tydligen inte bestämma sig! :P

Men håll tummarna för mig sådär vid 18.00 och frammåt för då börjar träningen! :) 


Isabelles lilla syster (min bästis <3) får stå för bilden! :)


Kommentera!<3
Postat av: locka

kul blogg gillar den läsvärd fantastiskt kul

2011-05-12 @ 18:33:12
URL: http://lockalocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0