Stövlar?

Ridstövlar finns ju i många olika modeller och varianter. Vissa klassas som "hoppstövlar" och vissa som "dressyrstövlar".

Jag tycer att det är ett absolut NEJ till att ha hoppstövlar vid dressyr. Visst att det kan varas okej om man igentligen tävlar hoppning och bara skall testa dressyr på typ klubb eller kanske lokal nivå. Så jag skulle nog ALDRIG tävla i ett par hoppstövlar i en dressyrtävling.

Men att ha dressyrstövlar (Vanliga svarta) kan vara okej att ha i hoppning eftersom dem är svarta, sen att dem kanske inte har snörning tror jag inte att någon tänker så mycket på. Så jag skulle helt KLART kunna tävla i hoppning i dressyrstövlar.

Det är vad jag tycker! Vad tycker ni???




                                     eller

                                            

Vad tycker ni?


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0