En grej som börjar bli vanligt!

En sak som jag hör allt mer och mer är folk som köper hästar för sina egna pengar och inte att sina föreldrar köper hästarna.

Jag undrr bara hur f*n kan man ha råd med det. Vill man ha en fin häst med bra gång får man betal ganska mycket så jag förstår faktiskt inte hur man har råd själv...visst att man betlar en del själv men allt? Jag förstår inte hur man har råd och i såfall vad hästen hostar. Det är ju jätte kul för er som jobbar ihop hästen själv men aa, jag fattar inte hur ni har råd! Jobbar ni hela tiden eller hur gör ni?

Om nån har köpt en häst själv får ni gärna svara på dessa frågorna...anonyma om ni vill och ni kan även be att jag inte ska publisera (skriv bara det i komentaren då)

1. Hur fick ni ihop pengarna.
2. Var det svårt att få ihop pengarna
3. UNGEFÄR vad kostade hästen bara ca.

Jag skulle bli jätte glad då detta är något jag undrar över!!!



Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0