Svar på tal!

Denna komentar fick vi angående inlägget här
http://tvillingryttarna.blogg.se/2011/january/hur-lange-kommer-dressyrmupparnaoverleva.html

Tal:
Ta inte illa upp nu, men det låter som att du/ni är lite avundsjuka på Dressyrmupparna? Det handlar inte om hur många inlägg per dag man gör. En av Sveriges största bloggerska Fokis.se uppdaterar ungefär 1-2 inlägg per dag och ändå håller hon sig i toppen. Det är nästan inga storbloggare som uppdaterar speciellt mycket, förutom Kissie typ.
Det handlar mest om LÄSVÄRDA inlägg, det ska vara inlägg av kvalité och det ska vara lätt & roligt att läsa inläggen. Rättstavat & prydligt. Inte en massa kladd överallt så det handlar ju inte bara om uppdatering. Men ni har säkert chansen att kunna nå toppen med eran blogg, men ville bara säga att det handlar inte om uppdatering. Det är sååå mycket mer än så. Ha en bra dag!

Svar:
För det första så är jag inte avensjuk! Det kanske lät som det i inlägget men jag tycker att dressyrmupparna är en bra blogg! VIsst allt handlar inte om uppdateringar! Men personligen tycker jag att updateringar på bloggen är viktigt! Jag tycker att det är kul att läsa bloggar med mycket uppdateringar och jag går in på bloggar flera gånger per dag! jag tycker att uppdateringar är en viktig del av hur bra en blogg är men inte allt! Men jag tror att dressyrmupparna inte kommer vara nr ett föralltid! Och då är den stora frågan när dressyrmupparna lämnar första platsen!

Ps: Tack för att du tror att vi kan komma upp till toppen! Det värmer!

kontakta oss? [email protected]

Kram, kram

Kommentera!<3
Postat av: Amanda

Just nu finns det inte en enda blogg som jag tror kommer att konkurrera med Dressyrmupparna, jag tycker att DM är tillochmed bättre än Kissie som är Sveriges Största Bloggerska. Men någon gång växer alla upp & växer ifrån bloggar. När de händer så kommer säkert någon ta över "efter" Dressyrmupparna. Men det är ju inte det som dom vill egentligen, att vara störst, bäst & vackrast. De skapade ju bloggen för att det var en kul grej, precis som bilddagboken. They can't help it! ;)

2011-01-23 @ 17:16:55
URL: http://rilfarna.blogg.se/
Postat av: Noomie

Tack så mycket(:

2011-01-23 @ 18:51:36
URL: http://lexx.blogg.se/
Postat av: Carro

Kolla in på bloggen om det blev just du som vann veckans blogg :D

Om det inte blev du - ta chansen i nästa veckas blogg :)

2011-01-23 @ 19:04:55
URL: http://ponyfocus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men det är inte precis som om caroline och jennifer vill vara störst bäst och starkast, man vill ju ha en så stor blogg som möjligt. Och jag tycker faktiskt att alla har rätt att uttrycka sin åsikt om olika bloggar, precis som ponny sanning gör.

2011-01-24 @ 17:11:50
URL: http://myowntales.blogg.se/
Postat av: kajsa

Hej!



Var med och tävla på skrh.blogg.se om ett par helt nya ridbyxor från Gersemi värde 1695 :- mer info finns på bloggen!



// skrh.blogg.se

2011-03-14 @ 13:55:26
URL: http://skrh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0