Sista gången där, mer tid här!

Nu har jag gått in på Dressyrmupparna för SISTA gången. Jag hoppas det i alla fall. Jag blir så trött på dem, fattar inte ens varför dem e bäst!

Så nu kan vell NI hjälpa oss för att denna blogg ska bli bra, bättre och ännu bättre. Jag har MASSA tid och ska göra mitt bästa för att följa era förslag! Tipsa om inlägg, saker man kan göra, tävlingar. RUBBET, alla tips är välkommna. Bara roligt!

Jag vill verkligen göra er nöjda och man måste ibland locka er lite för mycket för att ni skall vilja tipsa eller så.

Så alla som skriver en komentar men ett seriöst tips idag får en länk i ett inlägg! SÅ TIPSA!

Snälla Jag behöver det!

Tack på förhand till alla er som tipsar!


Denna komentar snurrar i mitt huvud hela tiden och därför vill jag bli bättre, och nå toppen! :)


Kommentera!<3
Postat av: Celina

Eran blogg är läsvärd och jättebra.Mvg i betyg :)

2011-06-14 @ 17:11:57
URL: http://allroundgalna.blogg.se/
Postat av: Lova

visste faktsikt inte att ni tyckte SÅ illa om dressyrmpparna. jag & alla andra jag känner älskar dom :) men aja.

ska försöka komma med lite inläggsförslag under sommarn!

2011-06-14 @ 19:28:45
URL: http://thegirlintown.blogg.se/
Postat av: amanda

Ni kommer att nå toppen! Kommer att stå emot dressyrmupparna och vinna eller vad man nu säger! Läser bloggen 24/7 och ba älskar den! :D <3

2011-06-16 @ 11:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0