Förlåt!

Förlåt! Förkåt att det inte blev så bra bloggning igår, men jag hade inget intressant att skriva, jag tror inte ni vill veta vad jag pluggar med och så, men då får vi köra bättre idag istället. Asså FÖRLÅT!

Jag berättar lite om det här då:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13663083.ab

Detta är igentligen helt sjukt. Asså alla utom TVÅ vittnen drog tillbaka vittnesmålen och sa att dem blivit pressade av poliserna. Och asså, detta är inte okej, jag tycker faktiskt att USA borde ha avskaffat dödsstraff. Vad tycker ni om detta? Dethär är ju hemskt. Många tror att han är oskylidig, men endå så blev han avrättad.

¨

Aaa, jag e faktiskt riktigt arg på detta!


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0