Mår inge vidare..

Ja nu är skoldagen slut, jag har vart duktig haft skoj och ja sen till det värsta... Skolfoto:P Ja jag blev säker jätte ful men ni kanske får se bilderna i alla fall ;) Men vi får se...

I alla fall är jag riktigt förkyld nu ja inte feber men lixom ont i halsen, hostar, täpt i näsan och hes licksom jippi... Jag skelle inte vara sjuk någonting denna termin, ja det var ju planen, men planer kan förändras :( I alla fall så ska jag till stallet idag, va i skolan och då ska jag absolut åka till stallet. Haha, ja det blir så mycket ridning jag orkar med, ska nog använda nya stövlarna:S Ja ingen bra ide att lägga undan dem så att man inte ser dem för ja då tänker man lixom inte på dem men om vi inte hinner till idag så aj det måste vi...

Ja men i alla fall så ska jag fixa lite och sen blir det stallet:)



Kram

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0