Ser på 2:an!

Jag saer på tvåan och det är såååå överdrivet! Dem pratar super mycket om olyckorna som har hänt på senaste tiden och går till och med runt och frågar tävlingsryttare efter deras bästa säkerhetstips! Ja, jag tycker det är jätte hemskt och så! Men det blir inte lika stor uppståndelse när någon dör i en bilolycka! så jag tycker det är sååå himla överdrivet!

Men eftersom det har hänt så m ycke olyckor nu så får vi vell tänka lite extra på säkerheten! Men det skall man alltid göra!

TIPS:

Rid alltid med hjälm! Tänk alltid på säkerheten och rid med hjälm!
När man rider ut eller hoppar är det super bra om man kan rida med säkerhetsväst!
Ha helst någon form av säkerhetsstigbyglar!


Här kommer en gammal bild från kyrkogården men jag lägger upp den nu för att hedra dem som dött i ridolyckor!

haha jag älskar detta klipp från när paris ramöar av en häst!

http://www.youtube.com/watch?v=fHTxFKgdly0

Kram, kram


Kommentera!<3
Postat av: sandra



Det är ju fett bra <3 ;D

Det har ju hänt skit mycket på sistonde.

2010-11-27 @ 20:22:01
URL: http://ingridsandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0