Jag känner mig lite duktig! :)

Idag i skolan var jag en duktig flicka! ;) Pluggade faktiskt ganska mycket! Jag har varit urusel i skolan och har inte redovisat många steg alls. Men nu skall det bli ändring på det. Jag skall bli en duktig flicka och denna vecka e jag riktigt öjd över mig själv gällande skolan!

Det jag gjort under skolveckan

Måndag - Sjuk (inte så bra)

Tisdag - Pluggade kurs, stannade efter skolan och skrev prov som jag missat när jag var sjuk (Duktigt att stanna efter skolan)

Onsdag - Arbetade mycket med svenskan, gjorde ett helt steg och redovisade det tidigare steget.

Torsdag - Hade teknik hela dagen (vår bil blev inte så jätte lyckad! :( )

Fredag - Redovisat två gramatik delar i sp. Redovisade en annan muntlig del i sp. Jobbat med matte.

Jag e faktiskt nöjd med denna vecka men nästa ska bli bättre!




Kommentera!<3
Postat av: m'

Vilken skola går du i? För din beskrivning av skolveckan låter precis som i KS och där går nämnligen jag :P

2011-04-08 @ 17:59:33
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0