Min konstiga fobi!

Visste ni att jaghar en JÄTTE konstig fobi? Jag skrev det i bloggen fast det var typ i början.

Men jag har fobi för fötter, dem e ju super äckliga och ush!



Lixom ush!!!

KOLLA VAD ÄCKLIGT! Jag tycker lixom att det är äcklit om nån nuddar mig med sin fot. Jag e lite överdriven men det är ju såå äckligt!


Kommentera!<3
Postat av: Anonym

sv: Förlåt att jag inte har svarat. Iallafall, just nu känner jag inte alls för att sitta inne och göra designer. Jag vill vara ute och sen har jag inga idéer till headers just nu. Som ni ser kan jag inte ens göra en till mig själv.



Kram

2011-04-25 @ 21:13:24
Postat av: Anonym

sv: Förlåt att jag inte har svarat. Iallafall, just nu känner jag inte alls för att sitta inne och göra designer. Jag vill vara ute och sen har jag inga idéer till headers just nu. Som ni ser kan jag inte ens göra en till mig själv.



Kram

2011-04-25 @ 21:13:24
Postat av: Elvskogsmuppen

Nej men fy fan vilken äcklig bild, nu ångrar jag att jag satt o läste när jag käkar frukost! x)

2011-04-26 @ 08:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0