Ridpass Fire 1/4


Ja som sagt red ja Fire igår. Det gick jätte bra. Det var lite rörigt i ridhuset, men det gick ganska bra. Ja vi var 6 hästar i ridhuset var av en var Hingst som Fire vill hälsa på hela tiden. Dock tror vi att det slutar ganska illa om de kommer för nära varandra så vi fick ha lite avstånd mellan varandra. Det var även svårt att göra de övingarna jag hade tänkt efterssom man fick anpassa sig ganska mycket.

Jag red i alla fall lite som i tisdags. Övergångar att han skulle lyssna framåt och skänkelvikning. Det gick faktist jätte bra:) Jag red i en lite lägre form så att han skulle slappna av och red i den ganska länge innan jag kortade upp. Jag är verkligen nöjd över passet och hoppas att det går lika bra idag:)


Ja ida lade upp dena hemska bilden på mig och Fire tror att jag släpper ut honnom här eller något;)
Ja ser i alla fall hemskt ut:S

Kram


Kommentera!<3
Postat av: oliviiaedman

fråga något ? :)

http://oliviaedman.blogg.se/2011/april/fragestund-2.html

2011-04-02 @ 15:04:58
URL: http://oliviaedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0