Godmorgon!

Godmorgon!

Idag mådde jag inte så bra när ja vaknade....mådde illa och så...:( Känns lite ättre nu men hoppas att det bli bättre fort!

Igår när jag va hemma och så lekte jag med en bild!




Men aaa, den blev inte jätte bra men i alla fall!

Idag ska jag rensa lite papper och kolla igenom lite saker som måste vara klara immorgon när skola börjar! :) hoppas vi får gå hem typ direkt och sen e det två hemstudiedagar...så vi pluggar hemma. Men i alla fall så ska jag se till att få en bra start ´så att man kommer igång ordentligt i början. :)

Aa, men när börjar ni skolan? 22 eller, alla börjar jue typ då! haha!


Kommentera!<3
Postat av: Alice

Jag börjar nästa tisdag :) <3

2011-08-16 @ 16:06:08
URL: http://alicefabienne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0