Ridpass Fire 11/8


Igår skrittade jag ut på Fire barbacka as nice han var faktist jätte snäll och lugn vilket jag inte trodde att han skulle vara, ja för innan jag börja rida när jag tog ut honom ur hagen gick han inte utan flög fram... sen när vi gick förbi ridhuset var det jätte läskigt att en häst galoperade där inne...

Ja men i alla fall var han jätte snäll, han var lugn och han brydde sig inte särsilt mycket när en hästlastbil kom men i vanliga fall så brukar han spänna sig när lastbilar kör förbi men nej han tittade bara lite på den och sen räckte det.

Ja en bild från ridpasset haha ja bilden är tagen från en lite konstig vinkel men det var lite svårt eftersom alla andra hästarna började tas in så ville han till maten i boxen och ville inte stå still...


Sötnosen <3

Kram

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0