Ida on twinsens blogg!

Tja, Ida här! Har gästbloggat här en gång tidigare men twinsen är på Gotland och dom har bett mig gästblogga så vi kör på ett inlägg!


Kan börja med att berätta om dom hära underbara tjejer som dom är! Träffade dom för första gången i ett stall vi stod i förut! Vi pratde inte så mycket först men sen så blev vi bättre och bättre kompisar! Dom flyttade sen till det stall vi står i nu och jag tyckte det var jättetråkigt men nu har jag ju oxå flyttat dit!
Nu är vi jättebra kompisar och dom är så sköna tjejer att hänga med och ba prata ut om allt! Och då menar jag verkligen ALLT! När jag inte mår bra så kan jag ringa till dom och dom lyssnar och stöttar. Om jag ska beskriva dom med 3 ord så är det omtänksamma, pratglada och ba underbara! Glada, roliga och sånt förstår ni nog att dom är!


jag i hög personlighet, haha!

Lite om mig och mina underbara ponnysar då!

Själva mig är nog inte så intressant men jag är i alla fall 14 år och älskar min familj och mina vänner som alltid finns där, sånna som twinsen!

Har en C-ponny Excelsa och en D-ponny Knipper som jag sattsar på hoppning med!

Elsa och jag tävlar upp te LB än så länge men har startat en Pay and Jump LA och gick nolla! Mitt mål med henne är att starta MSVB! Hon har gått LA innan men med mycket markarbete kommer hon troligen kunna gå det me! :D


Nippe fick jag för 5 dagar sen men gillar honom stark redan! Han har tidigare vart hos Mathilda Lindskog och tävlat upp till MSVA och han har vunnit och blivit placerad i derbyn och vunnit 7 år championat så det är en riktig stjärna! Mitt mål men har är ju SM men har 5 år kvar på honom så ingen stress här inte!


Mina underbara ponnysar betyder fan allt! Och tanken på att sälja nån skulle aldrig gå! Elsa vet jag precis hur hon fukgerar, hur bitchig hon kan va och hur gullig! Ser på henne när hon vill nått eller inte mår bra!


jag och Elsa












Jag och Nippe!















Nipper och Mathilda!


Sen jag längs ner! Mycket bilder men vill verkligen få med allt! ;D 
Jag och Elsa träning! (har inge film på Nippe för det går inte att ladda upp)

Saknar er gumms! <3

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0