Förlåt:(

Ja gud förlåt för att jag har bloggat så himmla dåligt men jag har verkligen varit fokoserad på att plugga idag:) Ja jag har i alla fall försökt;P Nu är i alla fall Caroline i stallet. Det blir bara lite borstning idag då det tog väldigt lång tid till stallet pga all snö. Jag skall i alla fall städa och blogga lite nu sedan blir det sängen;) Fast det är om ett tag. Ja Förlåt i alla fall bättre uppdatering kommer:P


Alla ni som följer våran blogg regelbundet. Kommentera gärna hur ofta ni klickar in på bloggen det skulle vara jätte snällt!<3

Kram

Kommentera!<3
Postat av: Carolina

SV; Nej, det är inte det. Jag kan klicka på ladda upp och allt, men det är när den väl laddas upp som det segar och sen inte går. Men det funkar ju på min dator iallafall =)

Har du någon bild på dig och din häst du vill skicka in till oss? Bilderna kommer sedan komma upp som länkningar under kategorin läsarékipage.

Vore jättekul! :)

2011-02-10 @ 21:24:03
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0