Hiss vs Diss?

Är detta en fin utsmyckning eller är det förmycket? Vad tycker du?

Ja det är utsmyckade tyglar. Jag vet nästan inte själv vad jag tycker blir bara schockad över att det finns. Jag tycker faktiskt att hästvärlden börjar gå för långt. Vi är så märkes och utseende fixerade innom hästvärlden att vi börjar sänka funktionen på saker för att det skall vara snyggt. För en tygel skall ju vara böjbar och jag tror inte att denna är det. Men har aldrig använt något liknande så jag kan ju inte vara säker men kan bara säga att jag tycker att man gått förlångt.

Ja tycker att det är en diss

Kram

Kommentera!<3
Postat av: Myran

Om de bara är funktionella så hade jag kunnat ha ett par :D

2011-02-27 @ 13:27:17
URL: http://trinnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0