Hissar!

JA igår hissade jag snösulor efterssom jag bara älskar det;D Ja nu går jag in på samma spår just snö ja ooch is så då hissar jag

Ja broddar. Jag tycker att det är ett måste på vintern för annars halkar hästarna bara runt:( Så jag tycker verkligen att broddar är superbra efterssom det gör att hästarna kan vara ute på vintern även är de bra när man skall rida på gräs. Så ja enligt mig blir det självklartv en hiss på broddar kan inte komma på något negatift utom att de kan trampa sig själva med broddarna och få sår men ändå en klar hiss!:)



Kram

Kommentera!<3
Postat av: Carro <3

Aa, utan broddar kommer du inte från stallet till ridhuset. Skulle ut till ridhuste i början av vinter och Waphine hade inte broddar, asså hon bara halkade runt :(

2011-02-20 @ 21:08:04
URL: http://goldigoldenangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0