Inget går som jag vill!

Förlåt för att jag inte har bloggat så mycket idag men allt bara skiter sig just nu! Ja inget fungerar. Jag har börjat hosta igen, har otroligt myckety med skolan och det känns inte som om jag kommer framåt... Ja allt är skit just nu!!!! Ja skulle igentligen ha tränat på måndag men nu blir det nog inte så då Fire troligen skall vaksineras. Det skall även Shadow göra och det betyder ju att de skall vila suck* Men han måste ju vacsineras så ja får vel hoppa över den här gången. dessutom så kommer det vara stressigt så det är vel lika bra att han blir vacinerad nu på nvintern. Ja inte så kul att göra avbrott i tävlingssesongen om man har planerat tävlingar.

Ja dessutom har vi ju planer på att börja tävla nu då Fire älskar att visa upp sig och tycker det är väldigt roligt. Dock kommer vi inte stressa fram något då vi vill att han skall hålla och det är ju det viktigaste i alla fall för mig. Att vi har roligt och att Båda våra hästar är friska. Mår värkligen dåligt om någon av mina hästar mår dåligt. Kunde knappt se på Don utan att gråta den dagen han dragit av senan då man såg i hans öon att det gjorde vääääldigt ont. Ja nu skall jag inte vara negativ detb är bara att kämpa på med skolan för det är lag på att man måste det och sedan blir jag ju glad varje gång jag träffar hästarna. Imorgon kommer jag troligen rida Fire eller Don i alla fall kommer jag åka ut och pussa på mina älsklingr om Carro rider:P Ja förlåt för ett negatift inlägg!

Kram


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0