Mailen!

Ingen kan vell ha missat att det står våran mail under headdern! Eller?

Men nu tänkte jag berätta lite vad ni kan maila!

NI kan maila:
- Annonser (om ni skall sälja häst, letar häst, sälja utrustning m.m)
- Idolbilder (Kommer publicera alla vi får)
- Vad ni tycker om bloggen (önske inlägg m.m)
- Om ni behöver hjälp/tips om något
- Massa annat!

Ja, nu tog jag upp några exempel!

Alla som mailar något idag blir länkade i ett inlägg! SÅ maila! Vi har aldrig fått nån idolbild så det skulle vara kul! ;)


Om ni mailar idag eller framöver så är det kanon om ni lämnar en komentar ex "nu har jag mailat till er" Då kan vi se att mailet kommit "framm" ordentligt!


Kommentera!<3
Postat av: Jessica

Nu har jag mailat er :)

2011-02-24 @ 18:48:56
URL: http://theblogwithoutaname.blogg.se/
Postat av: Myran

Vad exakt menar ni med "Idolbild"? =)

2011-02-25 @ 02:14:31
URL: http://trinnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0