Ridpass Fire 8/2


Ja som sagt red jag Fire igår men vi kom hem så himmla sent att jag inte hann blogga då:( Ja jag är så himmla morgontrött så jag hade nog inte kommit upp om jag  lagt mig senare;P Ja i alla fall så kommer ridpasset från igår idag istället:)

Jag red Fire i ridhuset joggade ganska kort men han var så j**la fin. I början bråkade han lite men efter det var han super mjuk och fin. Jag red på volter och längde och kortade steget. Jag tränade inte på något specielt utan joggade honnom bara:) Jag längtade verkligen till att få rida och det kändes så himmla bra när jag väl gjorde det. Ja kan bara säga att ni får se upp på tävlingsbanorna;P Haha nej men snart är det dags och vi har planer på att tävla så när sesången kommer igång mer så skall vi starta några klasser(Är planen) Ja kan ju alltid bli ändringar:S

Han har i alla fall blivigt super fin!:)


Gammla bilder:)

Kram:

Kommentera!<3
Postat av: ponnybrudarna

Vilken fin blogg:D

2011-02-09 @ 18:23:32
URL: http://ponnybrudarnaa.bolgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0