Ridpass Shadow 25/2


Jag red Shadow idag i ridhuset. Joggade ett ganska lugnt pass då vi kom ut sent och jag inte kände mig jätte frisk. Men lite ordentlig ridning blev det i alla fall:) Jag red mycket samling och då red jag inte så långsamt jag samlade mer bakbenen under honnom men red i en normal takt. Det gjorde jag då han var lite setl i bakbenen inte så konstigt då han tagit det lugnt hela veckan utom igår pga vacineringen. Jag samlade honnom både i traven och gallopen och han var verkligen super duktig. Gjorde det jag bad honnom och gjorde sitt bästa:) Han är så sööt. Ja man märkte att han verkligen tyckte att det var roligigt att jobba.

Jag red även lite öppna i båda varven då han hade en tendens att trycka ut ytterbogen och för att få in den överdrev jag några steg för att sedan gå tillbaka på det vanliga spåret. Även detta fungerade bra:) Ja helt enkelt ett lyckat pass idag tycker jag <3


Sötnosen <3<3<3<3<3

Kram

Kommentera!<3
Postat av: Myran

Sööt =)

2011-02-25 @ 23:42:59
URL: http://trinnie.blogg.se/
Postat av: Natalie- It's all about attitude

Vilken läcker blogg ni har!

Och ni skriver intressant för övrigt :)



Ta hand om er! kram

2011-02-26 @ 01:21:27
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0