Tävlings vinnare!

Det var väldigt få personer som anmälde sig till tävlingen där man skulle visa kärlek till hästen och tvärt om så nu blev det bara en vinnare och gästbloggningen kommer komma senare;P

Här är vinnar bidraget



Jag och mina ponny har kommit långt. Från att han har varit nästintill omöjlig att fånga i hagen, sur, nafsig till att ha blivit nästan en ängel. Han är en av de snällaste ponnyer jag har sett. Ibörjan var jag nästan rädd för han ihagen. Men jag har kommit långt och nu går han att fånga utan problem. Jag är lugn men samtidigt bestämd då han har en STOR personlighet som gör att man måste vara lite bestämd annars tar han över. Men jag måste även visa att jag bryr mig om han.

Ja länk till hennes blogg www.majjasprivero.blogg.se

Besök den nu och senare kommer en gästbloggning;)

Kram

Kommentera!<3
Postat av: Rosanna Zimdahl

sv jag förstod inte riktigt frågan? :)

2011-02-05 @ 10:19:47
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0