Dressymupparna?

Ja, vad tycker ni om dressyrmupparna?

Jag tror att det finns bättre hästbloggar med bättre uppdateringar!  Jag kan inte förstå varför de är så kända? Viss de är bra men jag tror det finns bättre! Jag skulle jätte gärna att ni tippsar om hästbloggar och gärna skriver om ni tycker någon blogg är bättre än dressyrmupparnas! Jag säger inte att dressyrmupparna är dåliga och att jag inte läser bloggen! Jag tycker att deras blogg är JÄTTE bra men jag tror att det finns bättre hästbloggar! Och nu ger jag er en möjlighet!

Om ni komenterar ett tipps (ni kan tippsa er själva) så kommer jag att skriva ett inlägg om bloggen som jag tycker är bäst av de ni tippsat och den som tippsade bloggen blir även länkad i det inlägget!

Så jag skulle bli jätte glad!


Kommentera!<3
Postat av: emelie bergh

massa fina hästgrejjer till salu på bloggen :D!!

2011-01-17 @ 20:37:18
URL: http://tavlingsryttarninorr.blogg.se/
Postat av: Sandra

Minfux.blogg.se är ganska bra, men det är typ den och dressyrmupparna som jag följer :S

2011-01-17 @ 21:53:47
URL: http://sandriey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0