Hur länge kommer dressyrmupparnaöverleva?

Ja, just nu är ju dressyrmupparna sveriges kändaste hästblogg? Hurlänge kommer detta hålla i sig tror ni?

Visst de uppdaterar ca 10 inlägg per dag! Men det gör vi åckså! Nu tror jag ine att vi kommer att slå dem och bli den kändaste hästbloggen i sverige! Jag säger inte att det inte skulle vara roligt! Man har vell något litet i bakhuvet som säger att man skall göra sitt bästa för att få en så känd blogg som möjligt! OCh kanske köpa loss domänen och käna pengar på bloggen!

Men dressyrmupparna är en bra blogg med bra uppdateringar men om man kollar nu så ser man att de har gjort 9 inlägg hitils under dagen Och så kollar vi hur måna inlägg vi har haft hitils idag 12 med detta 13! Ni ser kanske vart jag vill komma! Jag tror att det finns fler som är lika blogg galna som jag och jennifer och att dressyrmupparna kommer att bli utkonkurerade! Kanske inte av oss! Kanske inte inom en jätte snar framtid men jag tror att det kommer hända!

Om det var någon blogg som komm upp och konkurerade med dressyrmupparna tror jag att det skulle bli super bra för hästblogg värden eftersom då skulle ju båda bloggarna kämpa för att komma till toppen!

Kontakta oss? [email protected] <3

Kram, kram


Kommentera!<3
Postat av: A M A N D A

Hej! Jag har just nu en tävling på min blogg, den går ut på att du ska skicka in den snyggaste matchnings bilden på dig & din häst/ponny till "[email protected]" och du kan vinna bra priser!

Läs mer på: http://rilfarna.blogg.se/2011/january/tavling-ala-amanda.html !

Hoppas du vill vara med!

/Amanda - Rilfarna.blogg.se

2011-01-23 @ 01:03:25
URL: http://rilfarna.blogg.se/
Postat av: Ponnybrudarna

Vilken fin blogg ni har! Bra inlägg med:D

Kram

2011-01-23 @ 08:14:17
URL: http://Http://ponnybrudarnaa.blogg.se
Postat av: Amanda

Ta inte illa upp nu, men det låter som att du/ni är lite avundsjuka på Dressyrmupparna? Det handlar inte om hur många inlägg per dag man gör. En av Sveriges största bloggerska Fokis.se uppdaterar ungefär 1-2 inlägg per dag och ändå håller hon sig i toppen. Det är nästan inga storbloggare som uppdaterar speciellt mycket, förutom Kissie typ.

Det handlar mest om LÄSVÄRDA inlägg, det ska vara inlägg av kvalité och det ska vara lätt & roligt att läsa inläggen. Rättstavat & prydligt. Inte en massa kladd överallt så det handlar ju inte bara om uppdatering. Men ni har säkert chansen att kunna nå toppen med eran blogg, men ville bara säga att det handlar inte om uppdatering. Det är sååå mycket mer än så. Ha en bra dag!

/Amanda - Www.rilfarna.blogg.se

2011-01-23 @ 16:41:16
URL: http://rilfarna.blogg.se/
Postat av: Ajla

Om inte ni kommer över dressyrmupparna gör typ ingen de ;)

2011-01-24 @ 16:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0