Godmorgon!

Idag böejar jag kl 11 och sluter kl 2 NICE!

Haha, ja vi fick sovmorgon eftersom vi var och serverade på balen igårkväll. Så vi skall typ äta och få "en överaskning" från skolan eller "göra en överaskning". Jag vet faktiskt inte vad vi ska göra. En överaskning helt enkelt.

Igår gick det väldigt bra, jag klantade mig bara lite. Haha jag glömde lägga i en sked i en potatis skål innan jag ställde ut den på bordet så jag fick gå och lägga den där efteråt. Inte så farligt. Så kvällen var ganska lyckad.

Men nu skall jag fixa lite mer tidsinställda inlägg till idag under dagen.

När vi slutar ska mamma hämta oss och så skall vi åka och byta storlek i min avslutningsklänning, och köpa lite skor till det och liknande. Men ni får Inlägg, Jag lovar! :)

sen imorgon e det SKOLAVSLUTNING!!!! :)

Såå nice!

Men ni får en bild på shadow och Fire!


 

Kommentera!<3
Postat av: Elvskogsmuppen

Åh jag som är borta på er avslutning! :O ni får fota er och lägga upp så jag kan få se hur ni ser ut! :) jag ska ner till Ullared och shoppa! :D

2011-06-09 @ 10:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0