Helt sjukt ju!

Som många säkert vet så har Sanna och Rodney i big brother förlovat sig. Big brother hade fixat fram ringar och ddem förlovade sig!

Jag tycker detta e helt sjukt! Dem verkade ju inte så seriösa! Dem skrattade och det var mer som en "lek"! Vad är poengen att förlova sig om man inte e seriös? Ingen vits ju?

Jag fattar inte att man gör ågot sådant, visst bra TV, och nii kommer garanterat få många löpsedlar! Men jag fattar inte poengen med att förlova sig. Vad tycker ni om detta?

Sanna Redsäter är en dansös från Floda. Foto: Daniel Ohlsson/TV423-åriga Rodney Da Silva från Haninge. Foto: Daniel Ohlsson/TV4
Jag tycker det e sjukt!Vad tycker ni?


Kommentera!<3
Postat av: KarolinaWestberg

jaa :)

händer idag då ;)

2011-03-04 @ 12:06:18
URL: http://karolinaass.blogg.se/
Postat av: sofia

Hejsan! :) Jag ska ha ett inlägg med länkningar till bloggar, Och undrar om ni har lust att vara med på det inägget?:)

Om ni vill så kommentera det senaste inlägget på min blogg om att ni vill vara med!!

kram:)

2011-03-04 @ 13:22:16
URL: http://sofiamagnbrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0