Inne i natt!

I natt skall hästarna få st inne i SINA boxar igen! Jippi. Då kan fjantiga Caroline slippa ligga vaken på nätterna och vara orolig. Tur att allt har gått bra i alla fall.

Dem skall lägga halm i botten av boxen så den höjs upp och inte blir liika blot om något mer smälter.

Men jag är verkligen super, super glad att dem skall få sova i sina boxar.



Jippi!


Kommentera!<3
Postat av: Emma

Hej tjejer! Jag tänkte börja på eran design nu, så fort som möjligt eftersom att jag har rätt fullt upp i helgen och så åker jag till Falun nästa vecka så kommentera på min blogg så fort som möjligt så att jag vet att ni har läst det här. Så pratar vi ihop oss på msn eller något! :)

2011-03-24 @ 17:07:43
URL: http://coches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0