Köldskador!

Jag har faktiskt köldskadoer på mina händer!

Mina händer är jätte torra och prickeer hela tiden på grund av köldskadan! Det är värst på ena handen och det gör jätte ont.

Jag smörjer in handen med handkräm men det verkar inte hjälpa så bra! :(

Har ni några bra tips på hur man kan få händerna att bli bra igen? I sånna fall skulle jag bli super glad om ni komenterade!

Bilder på den värsta handen:

Hoppas att ni ser lite på de dåliga bilderna;P

Kram

Kommentera!<3
Postat av: cajsa

För drygt ett år sedan så hade jag oxå så. Mina händer blödde och var sprukna. Men jag använde en kräm som heter Locobase fet kräm. Den har gult mönster på sig finns även med oranget men den funkade inte på mig. Hoppas dian händer snart blir bättre och att du kanske provar denna för den är superbra!

2011-03-09 @ 21:18:28
URL: http://caiza.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0