Sticka ut eller smälta in?

Ja en fråga som jag stält mig är om man vill sticka ut eller smälta in på träning och tävling. Det jag menar med det är främst i dressyren och vill man då ha udda färg på kavaj eller annorlunda modell på stövlar för att sticka ut eller vill man vara klassisk och inte dra till sig uppmärksamhet?

Jag tycker att man inte skall vara för udda då det kan leda till att man kollar på vad för kläder ryttaren har i stället för att kolla på ekipaget. Detta är vad jag tycker men vad tycker ni?

Detta är en outfitt som smälter in ganska bra i mängden.

Kram

Kommentera!<3
Postat av: NellieB

I dressyr tycker jag att d ska va stilrent. D e snyggast. Inte sticka ut.

2011-03-11 @ 21:32:57
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0