Jag behöver hjälp!

Jag vill ha en HELT ny disign. Jag kan göra headdrar men deet är själva disignen jag vill ha ny en headder också, men det kan jag fixxa själv om inte nån har möjlighet. Så jag undrar om ni vet nån som kan fixxa det åt oss. Gärna gratis eller billigt. Om någon av er vill göra en gratis åt mig så får ni självklart länk i ett inlägg och ni kan självklart få skriva ett gästbloggsinlägg.

Jag hoppas att ni skulle vilja hjälpa mig för jag är lite desperat av en ny disign. Jag vill gärna ha hjälp med headder också. Så om ni vill hjälpa mig så e det bara att komentera. Ni kan självklart få komme med egna förslag om nån deal som vi kan hitta på. Men jag behöver verkligen hjälp!!!

SNÄLLA HJÄLP MIG!

;) Jag behöver er hjälp! :)




Kommentera!<3
Postat av: -

Jag skulle kunna fixa en gratis åt dig... Kanske inte så jättebra på att göra designer men ganska iaf, du kan ju kolla min blogg, det är en lite slarvig design där, kan göra bättre men skulle tycka det var jättekul att göra en åt er:D

Kram<3

2011-05-16 @ 20:20:37
URL: http://endiktaresliv.blogg.se/
Postat av: ajla

Jag kan försöka mig på att göra en desig åt er, men headern kan du väl göra själv för jag suger på sånt :P annars kan jag fixa :) kommentera på min blogg om du vill elr inte.

2011-05-16 @ 21:20:09
URL: http://itsabeliberthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0