Ridpass Fire 5/5


Igår red jag Fire i ridhuset, planen var att träna men det gick tyvärr inte eftersom vår tränare inte kunde:( Men jag red i alla fall lite för mamma och tränade på lite delar som skall vara med på lätt a:n nästa vecka och sen red jag igenom lätt B:1 och det gick faktiskt jätte bra, han tittade lite på hörnorna för där står det lite saker som tydligen var jätte läskiga det vill säga hinderstöd och lite sånt.

Ja det gick i alla fall jätte bra, jag är verkligen nöjd över mitt pass och med Fire:D Jag är jätte nöjd.

Bjuder på en gammal tävlingsbild.

Kram

Kommentera!<3
Postat av: sofia

hej är bilden tagen i tyresö ridskolas ridhus?

2011-05-07 @ 09:26:45
URL: http://sofiamulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0