Asså har så himla mycket att göra!

Just nu har jag sjukt mycket att göra i skolan, jag måste typ plugga sjukt myket eftersom all helgens tid gick åt tälingen. Lixom jag blir galen och sen så ska man göra nån skit som man kanse "glömmer" bort.

Jag orkar verkligen inte göra det. Har varken tid eller ork. Ska fråga om jag kan få göra det senare. Jag har verkligen inte tid idag.

AA, jag tror jag haett prov på fredag och sen måste jag även fixa massa annat. JA, jagh stannar hemma ikväll och pluggar ikväll annars. Ja, det löser sig nog, men jag får plugga mycket i skolan idag MÅSTE!



Denna älskling gör mig glad i alla fall, va ju så himla fin igår. MIn underbara ponny!


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0