Förlåt!

Förlåt att det inte blev nån mer bloggning oigår eller tidigare idag men all tid har gåt att förbereda inför tävlingen!

Lite om tävlinge  då...

Jag va nervös och så innan jag började rida fram och så och på framridningen va han bara sååååååååå himla fin. Verkligen jag e jätte nöjd med honnom. sen när ´jag kom in på banan va han fin och pigg tills jag vände upp på medellinjen då blev han jätte seg. men vi vet att han kan bli ¨så så jag är bara grymt nöjd över hur fin han va på framridningen och att han tycket att det va så roligt. vi vet faktiskt inte riktigt varför han blir som han blir på tävling. Men han har varit så hela tiden vi har haft honnom och han va så även när isabelle hade honnom.

men det blev i alla fall 58.62 % så nästan godkänt trots att han va så seg. Vi fick några 7:or, så jag är super nöjd med min älskade super fina ponny som är BÄST!



Han va ju såå snygg också! ;)


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0