Gårdagens ridpass Shadow!


Igår rd jag Shadow lite på volten. Jag tog ett lugnt joggingpass eftersom jag fortfande är sjuk. Jag red Shadow utan spö och utan sporrar för att han ska lyssna bra utan spö och sporrar. Shadow var lite seg kanske just efterrsom jag inte hade spö eller sporrar, men jag är endå riktigt nöjd med honnom och han blev riktigt fin! :)

Eller Shadow är alltid fin men han var väldigt fin för att inte ha blivit riden sen i tisdags, men mamma har ju tömkört honnom så han har inte vilat helt! :) Nu är det bara att hålla tummarna för att jag ska bli frisk snart så att jag kan tävla sen!

Vi väntar även på att klippmaskinen ska komma så att vi kan klippa SHadow innan tävlingen så att han inte är så långhårig för då blir han ju tröttare snabbare och lättare. Ja, lite grejer måste fixas inan tävlinen, jag måste även kolla så att vi har allt som behövs så att vi kan kompleter köpa nått ifall det skanas nått.

men jag är i alla fall super nöjd med Shadow, han var verkligen fin min lilla älskling!




Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0