Hej, hej!

hej!
Nu har vi vaknat! En söt liten hund väckte mig! Sååå himla söt e hon!  Har varit vaken ett tag men då ville min dator mot arbeta mig så jag inte kunde bogga!

Idag kommer våran äldre kusin som ska sova hos oss! :) Vi får se vad vi hittar på! Innan det ska jag nog plugga lite! Har prov på fredag och kan typ naaaada! Omg, kommer typ få ig på et frovet då det dessutom är på otursdag typ...Farfar dog det datumet förra året´, men hoppas att han ser till att jag får mvg istället! :) Jag har pluggat lite men ska plugga lite mer nu!

Sen ska vi till stallet och ta en promenad med hästarna! :) Ja, och sen blir det kräftor ikväl! Muuums!


Gott ska det bli! :)



Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0