Godmorgon!

Godmorgon!

Vi e fortfarande sjuka så slipper skolan i alla fall, men inte kul alls att vara sjuk!

Kollar på vakna med the voice och skrattar ihäl mig åt kell. vilken idiot lägger ut sitt RRIVATA nummer! Idiot! Ska man bjuda hem han på en dush? Haha!

Men mår inte så bra, men kanske lite bättre än igår, eller just nu, om några minuter mår jag vell sämre! :(

aa, men det inte kul att må dåligt, och nu har jag inget jag kan skratta åt heller, så nu känns det ganska tråkigt att vara sjuk. Igår gav Pelle mig ett gott skratt och ida skrattade jag åt kell, men nu får man inte se kell längre! :)

Men aa, igår så tog mamma hand om hästarna, hon tömkörde våra små ponnysar och sa att dem mådde bra!



Miss u!


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0