Jobb!

Vi ska troligt vis börja jobba, ja isåfall blir det i stallet och en eller två helger i månaden och en varsin dag eller något sånt.

Vi har inte bestämt 100/100 men det är ganska troligt att det blir så. Jag tror att det blir väldigt kul och så men nackdelen är att man börjar 8...haha, man vill ju sova på helgen! Men det blir nog inga prolem!

Jag tror att det skulle bli väldigt roligt att jobba och att man lär sig att ta ansvar i tidig ålder och att det även är ett bra sätt att kunna bidra till hästarna. Ja, jag och Jennifer praoade ju på tyresö ridskola där det var stallarbete och det blir nog inga som helst problem!



vad tror ni? skulle ni vilja jobba i stall?


Kommentera!<3
Postat av: filippa

Jag jobbar redan i ett stall, och det funkar bra! :)

2011-09-09 @ 14:34:35
URL: http://tokarnapatokarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0