Ridpass Shadow!


Igår red jag shadow i ridhuset och tränade för Isabelle. Vi tränade på att han skulle lyssna ordentligt på skänkeln och han blev såååå himla fin. Asså verkligen!

Han blev verkligen kanon fin. Jag red igenom programmet också och ISabell sa att hon aldrig hade sett honom så fin i ett program, så det var ju verkligen super kul. Asså jag är så glad över att det gick så himla bra! Shadow var verkligen super fin!

Vi började med att ogga fram och sen gjorde vi övergångar i serpentinbågar där han skulle ta skänkeln ordentligt och det gjorde han verkligen kanon. Och sen red jag igenom programet och tränade lite på vissa delar!



Min älskling!


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0