Skol-DM

Idag var ju jag och tävlade i Täby, skol-DM

På fram ridningen var Fire super fin och lydig, jag tycker att han skötte sig jätte bra på fram ridningen. Fire var mjuk och fin, på fram ridningen och i programmet.  I programmet gick han väldigt fint :) Jag är riktigt nöjd över hur fin han var men också min prestation då det verkligen kändes som jag red genom programmet. Ja det gick riktigt bra och jag är jätte nöjd över honom.

Ritten slutade på 68,158 % Och en 6:e placering vilket jag tycker var jätte bra. Ja det var hög konkurrens eller ja vinnaren hade över 70 % så ja det var riktigt fina ponnyer med som jag tror brukar tävla på lite högre nivå i vanliga fall, ja men i alla fall så är jag jätte nöjd över hela ritten :)



Kram


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0