Tävlingsplatsen!

Tävlingsplatsen:
Tävlingsplatsen var kanonfin och ridhus, parkeringen var super fin och bra. Bra plats på parkeringen och ridhuset var stort med stor och fin läktare. Det fanns även ett fik, men det han vi inte besöka. Ja, tävlingsplatsen var fint arrangerad, och allt var snyggt fint. Nackdelen var att det fanns väldigt få och ”osynliga” funktionärer, och med osynliga menar jag att dem inte hade västar eller liknande så man viste inte om dem var en funktionär eller inte.

Fram ridningsmöjlighet:
Fram ridningen var i ridhuset eftersom det var väldigt stort, vilket jag tyckte var bra eftersom hästen han vänja sig med ridhuset och slapp bli tittig när man kommer in i ett nytt ridhus. Underlaget var bra, lagom hårt och med bra svigt.

Tävlingsbanan:
Tävlingsbanan var fin och och dressyrstaketet var jätte fint med blommor i bökstäverna. ja, jag tycker att dressyrbanan var i fint och bra sick och bra underlag.

Priserna:
Priserna var bra, vinnaren fick en vandringspokal, medalj, rossete, plaket och vinnar täcke. Alla andra fick Lindor somm hederspris! Jag, tycker priserna var fina och bra, rosseterna var stora och fina.



Jag älskar rosseten. :)

Min bedömning av tävlingsplatsen vi var på igår, Jennifer och fie var ju super duktiga med 68.158%


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0