Världens jobbigaste dag!

Idag va typ världens mäst jobbiga och meningslösa dag i skolan. Först om vi till skolan och så hade vi trivseldag, typ när man får göra roliga saker, men idag va inte roligt. Vi skulle typ tävla klasser, mot klaasser och vår klass va inte direkt jätte bra. :) Haha, men i alla fall så kändes dagen så himla meningslös, lixom heldre hade jag pluggat. Jaja, får plugga mer nu och imorgon!

Men vill ni veta en hemsk sak, jag har inte sovmorgon förns om 10 dagar typ. asså inte denna helg, ingen sovmorgon för lilla mig då inte, för då ska jag jobba. Visst det ska blli riktigt kul men jag är super trött nu, och tänk hur trött jag kommer vara då! :P

Ja, men nu ska lilla jag plugga! :)


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0