Hiss eller Diss?



Ja här kommer lite hissar och dissar!


Jag hissar dessa termo ridstövlar för att de är bättre än vinter skor (att rida i) och man fryser inte i dem!


Just nu måste jag Dissa alla ridstövlar och ridskor som inte är fodrade, det beror på att man fryser jätte mycket och det beror inte alls på den här modellen!



Jag tycker att det här är förmycket! Så jag måste ge dem en






Det här är täcket är bara för snyggt! Ja kan man säga något annat?



Ja det här var några hästsaker som jag dissat och hissat! Vad tycker ni? Håller ni med eller ej? Har ni någonting som ni tycker att vi skall ha med i hiss vs diss? någon produkt? Komentera:)

Kram, kram

Kommentera!<3
Postat av: Ida♥

Haha typ första gången jag håller med er. Älskar att ni gör Hiss och Diss på grejer så ofta, jättekul att läsa ;)

Puss <33

2010-12-22 @ 09:10:04
URL: http://excelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0