Storm!

Hallå alla bloggisar!

Ja jag tycker i alla fall att det är storm i Sverige, Snön faller konstant och den försvinner aldrig. Täcket över vårt land blir tjockare och tjockare. Jag tycker även att man plogar dåligt och på fel ställen. Stora vägarna plogas men inte de mindre vägarna. Även fast det är bra att man plogar var det inte jätte roligt när vi hamnade igår bakom tre plogbilar som tog upp hela vägen. Det gick i 30 km/timmen.

T-banor bussar och all annan lokal trafik är helt försenad varför? Oj det har kommit snö säger dem i år igen men hallå seriöst tror ni att snön bara kommer ett år och sedan försvinner? Jag kan svara NEJ! Ja förlåt att jag har skrivigt ett deppigt inlägg men jag orkar inte sitta och vänta på en försenad t-bana, eller buss i kylan och frysa så jag hoppas att det blir en förbättring. Jag kan ju hoppas!:)

En bild som visats förut men som påminner hur det kan vara med snö!

En bild i en av våra boxar som det snöat in i. Det är bättre nu och vi har spån i boxen så vi gör vårt bästa!:)

Ja snö, snö, snö kan vara mysigt men alldeles för kallt ja kul att tolka!:):)
Skall inte vara så negativ snart är det ju JUL!


Kommentera!<3
Postat av: Rosanna Zimdahl

sv nej det gjorde jag itne :)

2010-12-20 @ 22:21:34
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/
Postat av: Michelle

Hejsan:)

Har ni uteboxar eller me tanke på att det har kommit såå mkt snö i boxen eller har ni stall?<3

2010-12-22 @ 12:42:00
URL: http://mylittleponniee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0