Dagen so far

Skit kallt

JA jag har typ frysigt ihjäl i natt så himmla kallt och när man vaknade imorse så ville man knappt lämna täcket. Ja jag duschade i alla fall och det var skönt för då fick jag upp lite värme.

Fråga inte varför jag tog bilden. Hade bar lust!

Ja i alla fall så åkte vi till skolan och som vanligt så var det piss tråkigt. Ja jag hade matte och höll på att somna. Hahaha a gjorde det i alla fall inte. Ja sedan så gjorde jag typ ingen ting orkade verkligen inte. A vi slutade i alla fall efter lunch vid 12 eller a vi slutade inte för nu måste vi plugga hemma i två timmar så jag måste snart sätta i gång. Men vill inte, orkar inte. A men mådte så det är bara att ta tag i det. Jag skulle också be om hjälp!

Är det någon som vet hur man får in en headder? Ja det funkar inte och jag får damp! Ja skall kanske försöka lite mer sen får se!

Ja ni får även kommentera vad ni vill att vi skall skriva om. Tipps, Hiss och Diss ja ni får även jätte gärna fråga frågor och vi svarar gärna på dem. Vi syns snart igen!

Kram, Kram


Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0