Ridpass Fire 25/11



Hallå alla bloggisar!

Jag han inte blogga igår kväll för jag kom hem vid halv elva så var väldigt trött. Men jag berättar lite om min ridning idag istället.

Jag började med att leda fram så att han blev ordentligt varm och jag ledde i kanske tio menuter. Sedan satt jag upp och skritt jobbade i typ 5 minuter. Sedan travade jag lite och det jag tränade på var att få med ytter sidan. Jag gjorde det genom att rida en bit innanför spåret så att inte väggen hjälpte till med ytter stödet.

Det gick väldigt bra och jag red så i skritt och trav. Sedan galloperade jag lite och joggade av på en åttvolt. Sedan skrittade jag av. Ja hade en riktigt bra kväll i stallet igår och hästarna var jätte mysiga och snälla!

Kram, Kram

Kommentera!<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0